الجمعة، 2 مايو 2008

محتجاك ... بجد محتجاااااااااك ...

أنا تعبانة من غيرك اوووى يا حبيبى
امته هتيجى بقه و تبقى جنبى يا حبيبى
يا حبيبى أنا تعبت من الفراق
و حرقتنى نار الأشواق
كل ما افتكر ازاى كنا أحلى عشاق
أنا بمووووت من الإشتياق
لأحلى أيام عشناها سوا
كانت أيام جميلة اوووى و كان مليها الهوا
مكناش بنفكر فى حاجه غير اننا مع بعضنا و سوا
يااااه يا حبيبى فاكر كل ده و له ناسى
لا يا حبيبى متبقاش عليه قاسى
ازاى تنسى حبنا ده كان حب كبير
فاكر كنا قد إيه بنحب بعض كتير
فاكر كنت بتقول انك للحب ده أسير
فاكر كنت بتقول انى انا أميرة قلبك
قولى بقه راح فين حبك
لا يا حبيبى متسبنيش كده لوحدى
و الايام من غير مش بتعدى
يا حبيبى تعالى بقه انا بجد محتجالك
محتاجة لحبك ... مشتاقة لحنانك
محتاجة لدفا قلبك ... مشتاقة لكلامك
محتاجة لقربك ... مشتاقة لأمانك
امته بقه يا حبيبى هترجعلى تانى
ده انا من غيرك يا حبيبى بعانى
ما انته سبتنى لحرمانى
و حنينى و أحزانى
و قسوة ايامى
تعالى يا حبيبى متسبنيش كده وحيدة
تعالى و رجعلى الافراح الى من يوم بعدك عنى بعيدة
تعالى رجعلى روحى الى من غيرك كانت شريدة
تعالى يا حبيبى يله نبدأ حياه جديدة
و اكيد أن شاء الله هتكون سعيدة
عشان هنبنى مع بعض عشنا
الى هيكون اساسه حبنا
و احلامنا و امالنا و عشقنا
يله يا حبيبى تعالى مستنياك
ترجعلى ده انا بجد محتجاك
يله يا حبيبى تعالى
يله يا حبيبى يا غالى
يلى سبت قلبى من غيرك خالى
يله تعالى و رجع لقلبى حبه ... رجعله حنانه
رجعله عشقه ... رجعله ايامه و احلامه
رجعله حياته ... رجعله امانه
يله يا حبيبى مستنياااااااااااااااااك
عشان انا بجد يا حبيبى محتجاااااااااااااااااك ...

هناك 10 تعليقات:

Unknown يقول...

حلوه و حاسس انك على طبعتك اوى و انتى بتكتبى

أميرة الاحزان يقول...

ميرسى اووووووى يا كريم على ردك ...

امل يقول...

كلماتك رقيقة وجميلة
ربنا يسعدك ويبعد عنك الاحزان

رحاله يقول...

بسم الله
بصى وبصراحه كدة
من حبنا حبيناه وصار متعنا متاعه ومن كرهنا كرهناه يحرم علينا اجتماعه
وايه ياعنى واحد سابك مفيهاش حاجه ياستى هيجى الى احسن منه بس مش نكون كدة مستسلمين لاهوائنا وميلونا كدة لا مش تطغى علينا عواطفنا بالشكل دة
واسمحيلى انى اقول ان فى حاجات جوانا بتكون زى الؤلؤة المكنونه جمالها فى انها جوانا محدش يعرفها ولا بيشوفها غيرنا اول مابتطلع بتفقد معناها وقيمتها لانها احيانا اما بتخرج بتفقد احساسها ومكانمتها
يارب تكونى فاهمه قصدى
تقبلى خالص احترامى
جيلان

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

ربنا يرجعه لكى بالسلامه كلمات دافئة وباين عليكى رومانسية اوى

أميرة الاحزان يقول...

أمل ...

ميرسى ليك على ردك الحلوووو ده ...

جيلان ...

اولا ميرسى اوووى على ردك ده
ثانيا انا الحمد لله مش حد سبنى وله حاجه لانى اصلا مبحبش بس ه احساس جالى و حسيت انى عوزة اكتبه بس كده ...
و ميرسى مرة تانيه على تعليقك ...

رئيسة حزب الأحلام ...

ميرسى اووووووووى على ردك العسل ...

mohamed يقول...

حلوه أوي يا بيرو و كلامك واصل بأحساسو اوي

أميرة الاحزان يقول...

ميرسى يا محمد ليك اووووووووووووووووووى على ردك ...

عروسة ننوسة يقول...

كلمات ومشاعر رقيقة وحساسة من قلب صادق يعرف معنى الحب وحرقة الفراق

أميرة الاحزان يقول...

gannah

ميرسى اوووووى على الرد الحلوووووو اوووى ده ...